041-4222-8181
دنبال کنید

سرویس ADSL

ارائه ADSL

نیاز جوامع بشری به استفاده از اینترنت به عنوان ابزاری بـرای رشـد و توسعه و گستـرش کاربرد آن، باعـث پیشرفـت چشم گیری در امکانات و فناوری های آن شده است، از همین رو ميزان استفاده از اينترنت توسط افراد يك جامعه به عنوان شاخصي براي ميزان رشد و پيشرفت كشورها در نظر گرفته مي‌شـود و با رشـد یـک جامعـه نسبـت مستقیـم دارد. فناوري Asymmetric Digital Subscriber Line كاربران را قادر می سازد با استفاده از يك خط تلفن، كامپيوتر و مودمADSL به صورت دائم و با سرعتي بالا به اينترنت متصل شوند. در این فناوری می توان همزمان ضمن استفاده از خـط تلفـن بـراي مكـالمـه‌هـاي تلفنـي، از آن بـراي بـرقـراري ارتبـاط پـرسرعـت بـدون هزينـه‌ي پالس تلفن بهره جست. قالاسالان بـه عنـوان نماینـده شرکـت هماراسیستم تبریز بـه عنـوان فراهـم کننده، بـه ارائـه خدمـات اینتـرنـت پـرسـرعت ADSL در شهـرستـان مرنـد - بـا پشتیبـانی کلیـه پیـش شمـاره هـا - مـی پردازد، کلیـه متقـاضیـان محتـرم می توانند پس از استعلام خط تلفن - جهت تشخیص امکان و یا عدم امکان نصب تجهیزات ADSL - با مراجعه حضوری به دفتر فروشگاه و با ارائـه کـارت ملـی، فرم درخواست اینترنت را تکمیل نمایند.

تعرفه سرویس های ADSL

حهت دریافت تعرفه ها روی دکمه روبرو کلیک کنید

دانلود تعرفه ها

پشتیبانی ADSL

پنل مشترکین اینترنت پر سرعت

لطفا میزبان سرویس خود را انتخاب کنید.
جهت اطلاع از شرکت میزابانی با ما تماس بگیرید.
راه های تماس

هماراسیستم مخابرات

سفارش آنلاین

برای سفارش آنلاین روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم مربوطه را پر کنید، کارشناسان ما حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده با شما تماس خواهند گرفت.

سفارش آنلاین

سوالات متداول

چرا سرعت دریافت و ارسال اطلاعات کند شده است ؟

این مشکل ممکن است بدلیل وجود ویروس در سیستم بوجود بیاید که می توان با نصب آنتی ویروس و تست سیستم مشکل را حل کرد همچنین ممکن است به دلیل برقرای ارتباط یک نرم افزار با شبکه این اتفاق رخ دهد مثلا ممکن است سیستم عامل ویندوز شما شروع به Update کردن خود بدون اینکه شما متوجه شوید، كند، نصب دیواره آتش و نرم افزار های کنترلی می تواند به حل مشکل کمک كند.

چرا چراغ ADSL Link مودم هنگامی که با تلفن صحبت می کنید ثابت است ولی به محض قطع شدن تماس ، خاموش یا چشمک زن می شود ؟

ممکن است پریز تلفن شما مجهز به نویز گیر (برق گیر) باشد ابتدا از عدم وجود برق گیر روی سیم کشی تلفن داخل منزل اطمینان حاصل، در صورت وجود آن را از مدار خارج کنید .

چرا علامت ضربدر قرمز رنگ بر روی Connection مشاهده می شود ؟

کابل ارتباطی بین مودم و کامپیوتر قطع می باشد . بهتر است یکبار مودم و کامپیوتر خاموش و روشن شوند .

چگونه مودم با پورت USB به کامپیوتر متصل می شود؟

در صورتی که مودم دارای پورت USB باشد برای برقراری ارتباط مودم با کامپیوتر ابتدا مودم بوسیله کابل به كامپيوتر مربوطه و پورت USB کامپیوتر متصل شود و سپس درایور مربوط به مودم که در CD تحویلی همراه مودم وجود دارد بر روی کامپیوتر نصب شود.

تنظیمات مربوط به مودم به چه صورت است ؟

مودم ها را معمولا می توان به دو صورت تنظیم کرد اولین حالت بصورت Bridge که این حالت بصورت پیش فرض برای اکثر مودم ها در نظر گرفته شده و برای کسانی که اطلاعات فنی زیادی در این زمینه ندارند و همچنین کسانی که قصد متصل نمودن یک کامپیوتر به مودم را دارند ، پیشنهاد می گردد و دومین حالت تنظیم PPPoE روی مودم که برای کسانی پیشنهاد می شود که قصد دارند چندین کامپیوتر به مودم متصل نمایند. در حالت اول باید تنظیمات مربوط به PPPoE روی سیستم عامل ( در کشور ما سیستم عاملی که اکثرا استفاده می شود WINDOWS است ) انجام شود . در WINDOWS XP ,Vista , server 2003 باید یک PPPoE Connection ایجاد شود .

چرا چراغ ADSL Link مودم چشمک زن است ؟

این وضعیت می تواند بدلیل اتصال گوشی تلفن یا فاکس یا Caller ID بر خلاف روال شرح داده شده باشد وجود نویز روی سیم تلفن (عبور از مجاورت سیم های برق ، لامپ های فلورسنت ... ، سیم کشی فرسوده خطوط تلفن در منزل و ...) ، وجود قطعی در یکی از دو سیم تلفن ،فاصله ی زیاد تا مرکز مخابراتی و غیره. رخ دهد. براي رفع خرابی ابتدا تمام وسایل متصل به خط تلفن جدا شود و مودم به تنهایی به خط تلفن متصل شود در صورت بر طرف نشدن مشکل این عمل در ورودی خط تلفن به منزل و ساختمان انجام شود (در زمان انجام این تست باید ارتباط سیم ورودی از سیم کشی داخلی منزل جدا شود)

بعد از یک نوسان برق تمام چراغ های مودم خاموش شده و تنها چراغ پاور روشن است ؟

تمام اتصالات مودم را قطع و مودم را به مدت 5 تا 10 دقیقه خاموش کنید در صورت برطرف نشدن مشکل تنظیمات مودم یکبار چک شود (بهتر است قبل از انجام تنظیم مجدد مودم بوسیله کلید Reset که در اکثر مودم ها بصورت یک سوراخ ریز در پشت مودم قرار دارد یکبار تمام تنظیمات مودم پاک شود و مودم مجددا تنظیم گردد لازم به توضیح است این کار باید توسط بخش پشتیبانی اینترنت شرکت انجام شود) . در صورتی که مشکل برطرف نشد ممکن است مودم معیوب شده حتما با بخش پشتیبانی ( داخلی 105 شرکت ) تماس حاصل فرمایید .

چه عواملی می تواند باعث ایجاد نویز روی خط شود؟

عبور سیم تلفن از کنار کابل های برق ، دستگاه های برقی نظیر موتور های برق ، دستگاهای تهویه و ...، اتصال چندین خط تلفن روی یک کابل چند زوج فرسوده یا به عبارتی عبور چندین خط تلفن روی سیم های فرسوده از کنار یکدیگر ، عبور خط تلفن از کنار لامپ های فلورسنت ، گوشی های تلفن بیسیم ، موبایل ، ...

نمی توانم PPPoE Connection ساخته شده را پیدا کنم؟

از طریق آدرس روبرو Start/control panel/network connection می توان Connection مورد نظر را پیدا کرد.

ADSL مخابرات
عامل مجاز فروش اینترنت مخابرات استان با کد عاملیت ۳۲۷۶۴-۴۹۱-۲۰۲۰ دارای پروانه ۱۰۰/۱۱۰۰ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تلفن پشتیبانی ۲۴ ساعته ۲۰۲۰
ADSL هماراسیستم
عامل مجاز فروش اینترنت هماراسیستم دارای پروانه ISDP به شماره ۱۰۲-۱۰-۱۲ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تلفن پشتیبانی ۲۴ ساعته ۳۱۳۹
WIMAX مبین نت
عاملیت مجاز با کد عاملیت ۱۹۰۴۹۱۰۰۱ از شركت ارتباطات مبين نت دارنده پروانه های TD-LTE،WIMAX،ISP،ISDP،WIFI،VOIP از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به شماره پروانه ۱-۱۰-۱۳ با شماره تلفن 1575 و سایت www.mobinnet.ir جهت پشتيباني 24 ساعته
درباره قالاسالان

قالاسالان بر آن است در کلیه زمینه های فعالیت خود بهترین کیفیت را در کـالا و خـدمات به مشتـریان ارائه نماید. بهــره گیری از ایده های نو در زمینه های تجارت و خدمات از اهداف اصلی ما برای جلب رضایت تمامي خریداران می باشد. قالاسالان در سال 1385 با هدف بکارگیری شیوه ای نوین در بخش انفـورماتیـک و صنایـع ارتباطـی تاسـیـس گردید.

ارتباط با ما
  • دفتر مرکزی: مرند، خوی کورپوسی، جنب بانک صادرات
    شعبه 2: مرند، بلوار معلم، نبش بن بست یاقوت
  • تلفن: 42228181 (041)
  • ایمیل: info@ghalasalan.ir
  • شنبه تا چهار شنبه: 8:30 صبح تا 19:30
    پنج شنبه: 8:30 صبح - 14:00 ظهر
ارسال پیام
Design By iamFarzad.com © 2014-2015. « Ghalasalan » All right reserved.